Kamis, 02 September 2010

Oorwin die rooi oog irritasie met betelnoten Leaf

WAARSKUWING! Hierdie vraestel verteenwoordig die begin van my skrywe oor tradisionele medisyne, asook aangeleenthede met betrekking tot die gesondheid wenke of ander siektes te behandel. Effektiwiteit en doeltreffendheid van hierdie wenke of gebruik van dwelms is afgelei van my ervaring en kennis verkry slegs deur mond-tot mond. Hier wil ek beklemtoon, het ook vir my volgende skrywe wat verband hou met tradisionele medisyne en ander gesondheids wenke, gesondheid wenke via daardie of enige ander tradisionele medisyne en later, nie my tipiese basis deur middel van wetenskaplike navorsing laboratorium. So het ek ook wil beklemtoon, newe-effekte wat mag voorkom as gevolg van dwelms gebruik en die ander is nie wetenskaplik bewys. Ek verklaar is nie verantwoordelik vir alles wat gebeur wanneer alles blyk wat ek uitdruk en skryf oor medisyne en ander wenke vir jou hierdie negatiewe uitwerking. Lees asseblief hierdie waarskuwing ook goed.
Terloops in my moeder se vader se huis is daar tradisionele medisinale plante. As sommige mense mag noem dit die TOGA (Familie Medicinal Plants). Daar is waarheid in hierdie TOGA noem. Soms is mense ook dikwels die kennis wat kom uit 'n familie van oorerflike aard van hierdie as' n plaaslike wysheid. Nou, soos 'n man wat dikwels blootgestel aan siektes (Normale regs),? Soms of selfs dikwels die dwelms ek gebruik om my pyn te bowe te kom is afkomstig van plante rondom die huis.
Een keer het ek 'n naam iets of oë so dat die een ding wat ek voel ongemaklik met die situasie. Dan vryf my reflekse (Java-taal) of my oë te vryf met sy hand. 'N daad wat ek betreur, want dan is my oë rooi. En wat is immoreel, nie net my oë rooi, maar my oë was geswel en selfs my eyeballs soos om uit die oog-aansluiting. Ek vrees my oë sou die spieël sien. Dit beteken nie die telling van die trane wat ek het om te bestee nie, omdat die voorval.
Ek het gekla by die vader en moeder. 'N handeling wat nie regverdig nie. As jy siek is het jy ook moet doen dinge soos ek. Vra vir hulp iemand. Is dit nie daardie reg? Ek het my ma nadat my oog toestand, met 'n bietjie van paniek aangeraai om my te pluk vrugte betelnoten blare, wat op die stoep langs die huis. Toe het my vertel om te was en dan week in warm water. Al wat ek doen om jou eie.
Water wat direndami betelnoten blare is 'n paar stukkies en dan gebruik ek my oë te was. Die trick is dan die advies moeders dip my oë op na die bakkie of houer van die water so bersirih te volg. Want nadat die water is nie meer warm bersirih korrek is. Was lou. Of koue is ook nie al die armes.
Jy weet wat gebeur het? 'N Paar minute later my rooi oë het al begin swelling te verminder. Verskeie kere word ek deur haar moeder was om dit te herhaal wat ek gedoen het voordat dit is gedoop in die rooi oë irriteer betelnoten blaar water dompel. En binne een dag nadat ek voer die tradisionele behandeling, is pragtig my oë geswel en rooi is nie meer nie.
Oorsig oorwin die rooi oë irriteer: Uitgeruk 'n paar blare van betelnoten Week die betelnoten blare in warm water Wag tot 'n bietjie koel of koue water dompel Dompel jou oë in 'n marinade Herhaal totdat daar 'n paar keer
Hopelik sal my ondervinding is voordelig.
Bron: Haqiqie.wordpress.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar